sobota, 27 lipca 2013

Rozdział VI

Spojrzałam na Krzyśka, uśmiechnął się słodko.
- Nie złość się no - zaśmiał się - Mam pytanie i spadam - spojrzał na mnie
- O 3 w nocy ? No ale dobra... Mów - usiadłam koło niego
- Mam koleżankę Karolinę i ona chciała przyjechać na konkursy tylko że hotele są pozajmowane i Kruczek się zgodził by mogła być u nas .
- No dobra i co ja mam do tego ?
- Bo to chodzi czy mogłaby z tobą w pokoju. Ma tyle samo lat co ty.
- No dobra. Z chęcią poznam.
- Dziękuje jesteś wielka - przytulił się - poklepałam go po plecach - A.... ale ona przyjedzie z koleżanką . Nie znam jej ale podobno fajna i też ma 18 lat.
- Dobra dobra . Zgadzam się . Idź już bo chcę spać.
- Jeszcze raz dziękuje - pocałował mnie w policzek i wyszedł.
Umyłam się i weszłam do łóżka. Po chwili dostałam smsa. Odczytałam :
` Kolorowych snów Skarbie ;* Spodziewaj się mnie rano . cyt.  Żyły ` hehe` <3 Kocham
                                                                                                                         Maciej ;* `
Zaśmiałam się sama do siebie, ale nie miałam siły odpisać. Usnęłam z telefonem w dłoni.
Obudziło mnie skrzypienie łóżka. Otworzyłam oczy a obok mnie leżał Maciek, uśmiechał się, głaskał mi policzek.
- Aleś ty piękna - patrzył mi prosto w oczy
- Dziękuje - powiedziałam zachrypniętym głosem
- Ohohohoho. Widzę że panna za dużo wypiła wczoraj -zaśmiał sie
- Cicho bądź - przytuliłam się do niego
- Ok. Co wczoraj Krzysiek robił u ciebie w nocy ?
- Skąd wiesz że był ?
-Widziałem. A więc ?
- Załatwiał coś dla swojej koleżanki. Będzie mieszkać ze mną Karola i jej koleżanka Wika.
- Oooo. Może jakieś laski.
Spojrzałam na niego wrednie, rzuciłam w niego poduszką i odwróciłam się - FOCH !
- Młoda ! Jak focha to kocha ! - objął mnie od tyłu i trzymał mocno
- Kocie ! Puść ! - śmialiśmy się, wygłupialiśmy i wkońcu spadliśmy.
W tym  samym momencie weszły do pokoju dwie dziewczyny, spojrzały na nas i uśmiechnęły sie.
____________________________________________________________________________
Jak się podoba ? Już dzisiaj kolejny rozdział ! ;]

1 komentarz:

  1. Haha oj ten Krzysiek! ;D Ale Maciek był romantyczny no no ;3 Fajny rozdzialik dawaj więcej ;D

    OdpowiedzUsuń