wtorek, 9 lipca 2013

Rodział III

Doszliśmy do domku skoczków w którym aktualnie przebywali. Maciek prowadził mnie po schodach.
- Pewnie siedzą u mnie i grają na ps3 - otworzył drzwi , ujrzałam blondyna i trzech brunetów.
- Maciek a ty co za niunie masz ? - odezwał się brunet

- Oj zamknij sie - spojrzał wrogo. Nie wiedziałam jak się zachować - To jest Zuza, jest fotografem. Łukasz .... może mogłabym nam robić zdjęcia podczas wyjazdów ?
- Ile masz lat ? - odezwał się Kruczek
- 18 ale naprawdę robię dobre zdjęcia. Byłam z Maćkiem na skoczni i robi....
- Już na skocznie ją zabrałeś ! - uśmiechnął się Kubacki.
- No dobra ! Jutro staw się w pracy ! - uśmiechnął się Łukasz
- Będe gotowa - podałam mu rękę
- A i jeszcze jedno... Mów mi Łukasz.
Ulżyło mi gdy trener pozwolił mi robić zdjęcia. Chłopaki przywitali mnie z entuzjazmem.
- No to teraz będziemy się częściej spotykać - uśmiechnął się Krzysiek , Kamil odpowiedział:
- Oj Titus. Ona już coś z Kotem - wybuchnęliśmy śmiechem
- Wariaty z was ! - krzyknęłam ze śmiechem
- Dzisiaj jest dyskoteka o 20.00 mamy nadzieje że się pojawisz - powiedział Dawid
- Jeśli tylko mogę to oczywiście
- Przyjdę po ciebie - szepnął mi Maciek , spojrzał mi się w oczy i uśmiechnął.
Po miło spędzonym wieczorze poszłam do swojego pokoju. Znajdował się on między pokojem Dawida a Maćka. Przerzucałam sterty ciuchów i jak to zawsze bywało żaden nie odpowiadał na dyskotekę z chłopa.... hm..... na dyskotekę z Maćkiem.

1 komentarz:

  1. No świetny. Czekam z nierpliwością na kolejny. Titus coś kreci xD

    OdpowiedzUsuń